czwartek, wrzesień 19, 2024

Jakie zyski przynoszą nowe apartamenty w Gdańsku?

0
Jakie zyski przynoszą nowe apartamenty w Gdańsku?

Na nieruchomościach można zarobić dzisiaj znacznie więcej niż na lokatach bankowych czy funduszach inwestycyjnych. Mieszkanie czy apartament na wynajem to stałe, bezpieczne zyski, które pozwalają ze spokojem myśleć o przyszłości.

Przezorny zawsze ubezpieczony, czyli co warto wiedzieć na temat ubezpieczeń

0
Przezorny zawsze ubezpieczony, czyli co warto wiedzieć na temat ubezpieczeń

Nigdy nie wiadomo, co może nas spotkać w życiu. Dlatego trzeba być przygotowanym na różne ewentualności – zarówno te dobre, jak i te mniej przyjemne. Jak się zabezpieczyć przed przykrymi zdarzeniami? Czy w ogóle jest to możliwe? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.

Co robić w przypadku pożaru auta?

0
Co robić w przypadku pożaru auta?

Przy gaszeniu samochodu najważniejsze jest zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim pasażerom auta. Wbrew pozorom samochód nie wybucha tak szybko, jak dzieje się to na filmach, a przy posiadaniu odpowiedniej wiedzy, gaśnicy samochodowej i zachowaniu spokoju można sobie z takim pożarem poradzić.

Jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych dzięki chatbotom?

0
Jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych dzięki chatbotom

Generalnie, wystarczą cztery działania, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych dzięki chatbotowi. Te cztery działania opisane są pod koniec tego artykułu. Zanim jednak o tym, dwa słowa na temat tego czym jest chatbot i dlaczego jest on tak istotny z punktu widzenia marketingu teraźniejszości i przyszłości.

Czym jest chatbot?

Chatbot to program, który pozwala użytkownikom komunikować się ze stroną danej firmy przy pomocy języka naturalnego. Wyposażony w wiedzę dotyczącą produktów i usług firmy pozwala użytkownikowi natychmiast uzyskać odpowiedź na najważniejsze pytania dotyczące firmy, produktu lub konkretnej usługi i przenosi komunikację marketingową na zupełnie nowy poziom. Chatbot to narzędzie digital marketingu przyszłości, które powoli wchodzi do mainstreamu. To tak w skrócie.

Technicznie, w tym momencie, najpopularniejszy rodzaj chatbota wykorzystywanego w biznesie to chatbot scenariuszowo-konwersacyjny, czyli program, który wyposażony jest w (1) zestaw informacji: (a) zbiór pytań, (b) intencji wynikających z tych pytań i (c) odpowiedzi, które należy udzielić w reakcji na daną intencję, (2) scenariusz potencjalnych konwersacji oraz (3) mechanizm analizujący język naturalny, który to mechanizm sprawia, że chatbot jest w stanie odpowiedzieć nie tylko na dosłownie zaprogramowane pytanie, ale także na pytanie zadane w podobny sposób, z podobną intencją jak to, które zostało wpisane do programu. Dzięki temu chatbot jest w stanie rozmawiać z użytkownikiem niczym realna osoba.

Dlaczego chatboty są ważne dla marketingu?

Ponieważ:

– ułatwiają komunikację (czasem łatwiej spytać bota niż człowieka, czy szukać samemu odpowiedzi w faq),

– pomagają w profilowaniu użytkowników i utrzymywaniu bardziej spersonalizowanych relacji,

– angażują potencjalnego klienta,

– zwiększają konwersję,

– pomagają w tworzeniu wizerunku nowoczesnej firmy,

– przyspieszają reakcję na działania aktualnych i potencjalnych klientów,

– etc.

W czym konkretnie chatbot może pomóc firmie?

Generalnie, jeżeli jest jakaś czynność lub rozmowa, która posiada skrypt działania, jest to czynność lub rozmowa, którą może wykonywać chatbot w połączeniu ze sztuczną inteligencją analizującą informacje pozyskiwane przez chatbota.

Ułatwianie komunikacji z użytkownikami

W jednych z niedawnych badań okazało się, że użytkownikom dużo łatwiej odezwać się do chatbota, niż do człowieka. Oczywiście, zapewne wyniki te dotyczą tylko części społeczeństwa, ale biorąc pod uwagę, że dla wielu osób kontakt z automatem przestaje być czymś trudnym, a wręcz staje się bardziej pożądany od kontaktu z człowiekiem (jak w przypadku kas samoobsługowych w  sklepach), można podejrzewać, że coraz więcej ludzi będzie uznawało, że chatboty są ‘fajne’ (bo chatbot się na klienta nie zirytuje, zawsze odpowie na pytania zadane przez klienta, etc.) i będą z nich korzystać.

Obsługa klienta

– Chatbot może pomóc klientowi w rozwiązywaniu problemów instruując go jak powinien się zachować krok po kroku, albo pomóc przeszukując FAQ i przedstawiając w przystępny sposób odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – tłumaczy specjalista z krakowskiej Agencji Social Media Brandbay.pl

Zdobywanie i segregowanie leadów

Chatbot może pomóc firmie w zdobywaniu i segregowaniu leadów. W tym przypadku zapytania wpisywane przez użytkownika mogą pomóc programowi dokonać analizy potencjalnego użytkownika (na podstawie wiedzy z przeszłych rozmów lub zaprogramowanych parametrów) i przyporządkować go do odpowiedniej kategorii. Dzięki temu zespół ds. marketingu zdobędzie cenniejsze informacje dotyczące potencjalnego klienta niż tylko jego dane teleadresowe wpisane w formularzu kontaktu.

Angażowanie użytkowników

Chatbot może dzielić się z użytkownikiem informacjami dotyczącymi produktów i usług firmy, ale także może zostać wyposażony w moduł rozrywkowy (opowiadanie żartów, quizy), który pozwoli użytkownikowi zrelaksować się podczas rozmowy lub oczekiwania na kontakt z ludzkim konsultantem.

Wsparcie przy sprzedaży

Chatbot może pomóc w procesie sprzedaży podpowiadając użytkownikowi kolejne kroki, pomagając w dokonywaniu rezerwacji, etc.. Można go też zintegrować z asystentem Google.

Połączenie z asystentem Google

Na polskim rynku już dwie firmy: Play i eSky połączyły swoje chatboty z asystentem Google, przez co zyskały duży rozgłos medialny.

Jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych dzięki chatbotowi

Właściwie, wystarczą cztery proste kroki, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych dzięki chatbotowi.

  1. Uruchomienie chatbota

Przede wszystkim należy go jak najszybciej uruchomić. To może być nawet prosty chatbot, który jedyne co robi, to wita się z klientem i proponuje kontakt z ludzkim konsultantem.

  1. Gromadzenie danych

Drugą czynnością, którą powinniśmy zrobić jest rozpoczęcie gromadzenia danych z interakcji z chatbotem (ile osób wchodzących na stronę wchodzi w interakcje, jak przebiegają te interakcje, które odpowiedzi chatbota powodują, że ludzie kontynuują interakcje, a które sprawiają, że ludzie rezygnują z interakcji, jak wpływają one na konwersje, rezygnację ze skorzystania z oferty, etc.). W związku z tym nasz chatbot powinien być zaopatrzony w mechanizm gromadzenia tych danych (najlepiej zbierać dane surowe, które będzie można na różne sposoby obrobić).

  1. Analiza danych i ich wykorzystanie

Trzecia czynność, to prowadzenie bieżących analiz dotyczących wpływu chatbota na zachowania użytkowników i korzystanie z tych analiz do bieżących kontaktów z klientami oraz wprowadzania odpowiednich modyfikacji do: strategii marketingowej, oferty (promocje, up-selling, cross-seling, etc. – gdy wiele osób pyta chatbota o konkretną usługę lub produkt, warto o tym pomyśleć), instrukcji dla użytkowników (gdy wiele osób pyta o to samo, być może FAQ jest źle skonstruowane, co może odstraszać użytkowników), samego chatbota, etc.

  1. Integracja z asystentem Google i poinformowanie o tym świata

Czwarta czynność, to integracja chatbota z asystentem Google, gdyż dzięki temu mamy większe szanse na zostanie poleconym przez Google oraz możemy chwalić się, że jesteśmy nowoczesną firmą, co oczywiście samo w sobie także może pomóc naszym działaniom marketingowym.

I właściwie tyle wystarczy, żeby chatbot zaczał przynosić nam korzyści. W przyszłości będziemy mogli go rozbudowywać, dodawać akcje, pełniej integrować ze stroną, etc., ale na początek wystarczą te cztery proste kroki.

Jak zorganizować poranek i zyskać więcej czasu?

0
Jak zorganizować poranek i zyskać więcej czasu?

Jeśli każdy poranek zaczyna się dla Ciebie tak samo – najpierw milion drzemek w telefonie, później brak czasu na kąpiel i śniadanie i niezależnie od wszystkiego zawsze jesteś spóźniony – koniecznie zapoznaj się z naszymi poradami, dzięki którym zoptymalizujesz swój czas i nauczysz się większej systematyki.

Studencie – zobacz, jak zapłacić mniej za ubezpieczenie pierwszego auta!

0
Studencie – zobacz, jak zapłacić mniej za ubezpieczenie pierwszego auta!

Jesteś studentem? Z pewnością zależy Ci zatem na tym, by OC Twojego pierwszego samochodu kosztowało jak najmniej. Niestety towarzystwa ubezpieczeniowe nie darzą młodych kierowców zaufaniem, stąd też wysokie stawki ubezpieczeń dla młodych osób. Sprawdź, jak na tym zaoszczędzić!

Kupować czy wynajmować mieszkanie? – eksperci radzą

0
Kupować czy wynajmować mieszkanie? - eksperci radzą

Kupić mieszkanie, czy wynajmować? Takie pytanie zadaje sobie wiele osób, które nie miały okazji dostać domu czy mieszkania w spadku.

Kupno mieszkań – rynek wtórny czy pierwotny?

0
Kupno mieszkań – rynek wtórny czy pierwotny?
Zdjęcie: Adobe, 149656666, peterschreiber.media

Każdy z nas marzy o tym, by posiadać własne mieszkanie, które można byłoby od podstaw wykończyć i urządzić zgodnie ze swoimi preferencjami. Taka nieruchomość daje stabilność i niezależność, co jest niezwykle ważne dla poczucia bezpieczeństwa właścicieli oraz ich rodzin. Poszukując mieszkania, jedną z najważniejszych decyzji do podjęcia będzie wybór pomiędzy rynkiem wtórnym a pierwotnym.

Zmiękczacze wody

0
woda do firmy

Jak wiadomo woda służy człowiekowi w jego codziennym funkcjonowaniu. Rano bierzemy szybki prysznic, przed pracą pijemy poranną kawę, zupa, która zostanie podana na obiad również gotowana jest na wodzie. Mamy wiele przykładów, które możemy wymieniać w jakich dziedzinach funkcjonowania człowieka woda jest niezbędna . Jednak zastanówmy się nad jej jakością. Niekiedy czujemy nieprzyjemny zapach z kranu, skóra dłoni jest nadmiernie przesuszona, a nasze umywalki nie są lśniące i białe. Problem może dotyczyć nie tylko gospodarstw domowych, ale także firm w których dostęp do dobrej wody jest potrzeby, lecz bywa problematyczny. Mogą być to restauracje, hotele, biura itp. Warto więc czasem zainwestować w urządzenia, które pomogą pozbyć się niepotrzebnych problemow.

Zaliczamy do nich między innymi zmiękczacze wody – https://prostozkranu.pl/109-zmiekczacze-wody. Te występują jako urządzenia kompaktowe, które nie zajmują zbyt wiele miejsca lub większe dwuelementowe. Ich zadaniem jest obniżenia stopnia twardości wody poprzez filtrację. Najczęściej montujemy je w gospodarstwach domowych. Jony wapnia i magnezu ( odpowiedzialne za twardość wody) są zamieniane na jony sodu . Dzięki temu nasza poranna kawa smakuje lepiej i nie musimy przejmować się brzydkimi zaciekami np.na prysznicu lub umywalce.

Drugim rozwiązaniem, które stosowane jest często w biurach, urzędach, instytucjach publicznych lub tam, gdzie indywidualnie przyjmujemy klientów np. salony urody, niewielkie firmy. Tam mamy bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem,a dbanie o jego potrzeby jest bardzo ważne. W takich przypadkach możemy zastosować dystrybutory wody – https://www.aquasolution.pl/12-dystrybutory-wody. Zajmują one niewiele miejsca, mogą być butelkowe lub bezbutelkowe, a ich niekiedy nowoczesny wygląd świetnie komponuje się z danym wnętrzem. Na rynku mamy szeroką gamę jeśli chodzi o firmy oraz rodzaje i ich funkcje. Warto więc przy zakupie takiego urządzenia zasięgnąć porady fachowców w tej dziedzinie i wybrać najlepszy, który będzie zarówno oszczędny, jak i praktyczny.

Czym jest woda osmotyczna? Otrzymujemy ją dzięki używaniu filtra odwróconej osmozy. Dzięki niemu nasza woda pozbawiona jest niemal w 99% bakterii, wirusów oraz metali ciężkich jakie znajdują się w wodzie (zarówno studziennej jak i wodociągowej). Chyba każdy z nas marzy o takiej wodzie. Jednak nie zapominajmy, że taka filtracja sprawia, iż nasza woda jest pozbawiona związków mineralnych, które jednak są potrzebne naszemu organizmowi. Możemy uzupełnić jednak taki filtr montując mineralizator. Dzięki temu otrzymamy wodę idealną np. w gospodarstwie domowym. Warto zaznaczyć, że montuje się je najczęściej pod kranem w kuchni, bo w końcu tam zależy nam na jej najlepszej jakości.

Ludzie w XXI wieku są świadomi swojego zdrowia, dlatego w ogromnej mierze korzystają z różnych fantastycznych urządzeń, które mogą przybliżyć ich do tego, aby tryb życia był coraz bardziej zdrowy, a przede wszystkim wzrasta świadomość czynów jakie podejmują korzystając z dobra tych wspaniałych urządzeń, jakie mamy dostępne obecnie na rynku.

Czy warto inwestować w złoto?

0
Czy warto inwestować w złoto?

Złoto inwestycyjne to interesujący sposób na zabezpieczenie swojego kapitału. Chroni nasz majątek zarówno przed inflacją, jak i ryzykiem związanym z kryzysami gospodarczymi. Jakie formy przyjmuje złoto inwestycyjne?

Co to jest złoto inwestycyjne?

W formie fizycznej złoto inwestycyjne może występować w postaci monet oraz złotych sztabek. Produkty te odznaczają się bardzo wysoką zawartością metalu oraz mają nieograniczony nakład. O jego wartości często decyduje zawartość kruszcu, ponieważ nie ma on nominału. Złoto inwestycyjne nie posiada wartości kolekcjonerskiej – wyjątkiem są niektóre monety bulionowe. Złoto może być traktowane jako waluta, a nie jako surowiec, ponieważ jest ono zwolnione z podatku VAT.

Formy złota inwestycyjnego

Jak już zostało wspomniane, złoto inwestycyjne może przyjmować dwie różne formy. Najprostszą oraz najpopularniejszą formą inwestowania w złoto fizyczne są złote sztabki. Dostać je można w wielu różnych rozmiarach od 1g aż do 1kg. Istnieją także złote sztabki o większych gramaturach, jednak ze względu na ich wysoką cenę, są one najczęściej wykorzystywane w rozliczeniach pomiędzy bankami. Najbardziej popularna waga złotej sztabki na świecie to 1 uncja. Kolejnym rodzajem formy, jaką przyjmuje złoto inwestycyjne są złote monety bulionowe. Wybija się je w celach inwestycyjnych. Zdarza się tak, że nie mają one zadeklarowanej wartości nominalnej, a zamiast nominału podana jest zawartość kruszcu, np. 1 uncja. Najczęściej nakład monet bulionowych nie jest ograniczony i zależy od tego, jaki jest popyt na konkretną monetę. Nabywając złote monety bulionowe nie płacimy dodatkowej premii za wartość kolekcjonerską, ponieważ są one wystandaryzowane i bite w dużych ilościach. Jeżeli mamy zamiar pierwszy raz ulokować swój kapitał w złotych monetach i nie wiemy, na jakie z nich się zdecydować, najlepszym pomysłem będzie inwestycja w te monety, które są najbardziej popularne oraz rozpoznawalne. Ma to znaczący plus – ich cena jest najbardziej zbliżona do ceny giełdowej uncji złota, a co za tym idzie, także najbardziej korzystna podczas naszych zakupów. Jeśli wybierzemy bardziej rzadkie monety bulionowe, będziemy zmuszeni zapłacić więcej w relacji do ceny giełdowej jednej uncji złota. Do najpopularniejszych monet bulionowych zaliczamy Krugerrandy, Filharmoniki, Kanadyjskie Liście Klonowe oraz Australijskie Kangury.

Złoto inwestycyjne

Jak inwestować w złoto?

Kupując złoto inwestycyjne, dobrze jest kierować się kilkoma zasadami. Przede wszystkim, należy dobrze wybrać miejsce zakupu złota. Nie kierujmy się zasadą „im taniej, tym lepiej”. Warto znaleźć sprawdzonego dostawcę, cieszącego się nienaganną opinią i posiadającego zarejestrowaną firmę. Niestety, złoto inwestycyjne to drogocenny surowiec, dlatego łatwo paść ofiarą oszustwa. Pamiętajmy też, aby szukać złota z akredytacją w LBMA, która daje nam gwarancję autentyczności. Skrót LBMA oznacza London Bullion Market Association. Jest to instytucja, która wyznacza oraz nadzoruje różnego rodzaju wymogi dotyczące jakości i bezpieczeństwa produktów na Londyńskim Rynku Kruszców.

Złoto inwestycyjne – dlaczego warto?

Na pytanie, czy warto inwestować w złoto, należy odpowiedzieć twierdząco. Pamiętajmy jednak, że cena złota inwestycyjnego zależy od dwóch, równie ważnych, czynników. Przede wszystkim jest to cena kruszcu na światowych giełdach. Wyliczając cenę złota w Polsce opieramy się głównie na giełdzie londyńskiej. Drugim, równie ważnym czynnikiem jest kurs dolara amerykańskiego do złotówki, ponieważ notowania złota podawane są w amerykańskiej walucie. Dowiedz się więcej o złocie inwestycyjnym na mennica-krakowska.pl

ZOBACZ TEŻ